Hotpoint AQXF 145 (EU)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Hotpoint AQXF 145 (EU) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Nieteke 14-10-2009
Geschreven voor: Hotpoint AQXF 145 (EU)

Ik heb sinds augustus 2009 deze wasmachine aangeschaft en was een beetje terughoudend. Ik had een aantal reviews gelezen over Hotpoint Ariston wasmachines en had eigenlijk meteen al een beetje spijt dat ik deze wasmachine aangeschaft had. Maar wat blijkt? Ik mag (nog) helemaal niet klagen! Deze wasmachine wast prima schoon. Onder de knop met de programma's staat meteen al alles voorgeprogrammeerd wat betreft temperatuur en centrifugetoerental maar kunt dit ook handmatig aanpassen.
Wat betreft de garantie misschien even een tip: Er is standaard 2 jaar garantie bij de Hotpoint Ariston wasmachines, maar als je in de winkel meteen de Airbag garantiekaart vraagt en deze invult, krijg je er meteen gratis een 3e jaar bij. Je kunt eventueel ook nog 1 of 2 jaar garantie bijkopen voor € 40,-- en € 70,-- zodat je maximaal 5 jaar garantie hebt en dus helemaal geen kosten (heb dit nog extra een keer nagevraagd bij Hotpoint Ariston).
Mocht ik een keer iets aan de wasmachine krijgen, dan ga ik dit ook meteen op deze site erbij zetten om een beetje een beeld te krijgen of het wel of niet een goede wasmachine is en hoe de service van Hotpoint Ariston is.